Płatności online przez PayU
Bramka płatności PayU to system opracowany dla sklepów internetowych. Umożliwia proste, szybkie i bezpieczne płatności online. PayU łączy w sobie metody płatności większości banków.
- Alior Bank
- Bank BPH
- Bank zachodni WBK
- BGŻ BNP Paribas
- ING Bank Śląski
- mBank
- PKO Bank Polski
- Pekao
Pieniądze trafiają na konto sprzedawcy w ciągu kilku minut. Dzięki temu sprzedawca może szybciej wysłać towar. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje Twój bank, ponieważ płatność odbywa się bezpośrednio w Twojej bankowości internetowej.
Po zalogowaniu się do swojej bankowości internetowej otrzymasz wstępnie wypełnione zlecenie płatnicze zawierające wszystkie niezbędne informacje o płatności, które wystarczy tylko potwierdzić.
Płatność kartą online przez PayU
Korzystanie z kart płatniczych VISA, MasterCard i Maestro to wygodna i bezpieczna forma płatności bezgotówkowych. Aby zapłacić kartą w Internecie, musisz mieć w tym celu aktywowaną kartę - sprawdź w swoim banku.
Dane ze swojej karty płatniczej przekazujesz bezpośrednio do banku, a nie do sprzedawcy. Żaden z pracowników nie ma dostępu do informacji o Twojej karcie płatniczej.
Akceptujemy karty płatnicze VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro.
Jak postępować przy płatności kartą?
W formularzu zamówienia wybierz metodę płatności - kartą kredytową. Po wysłaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych swojej karty:
- numer karty płatniczej
- data ważności karty
- CVV2/CVC2 – ostatnie trzy cyfry nadrukowane na pasku podpisu Twojej karty
Dane wprowadzasz bezpośrednio do banku, który zapewnia nieczytelną, zaszyfrowaną transmisję danych i informuje nas tylko o wyniku autoryzacji, czyli tym samym zleca nam realizację zamówienia. Eliminuje to możliwość nadużycia Twojej karty płatniczej przez podmiot, od którego kupujesz towar, a także możliwość transferu niezabezpieczonych danych w publicznej sieci komputerowej.
Jak postępować w przypadku wystąpienia problemów?
Jeśli bank nie potwierdzi nam Twojej płatności kartą, powody mogą być następujące:
- Dane karty płatniczej nie zostały poprawnie wypełnione.
- Nie masz wystarczających środków na swojej karcie.
- Przekroczyłeś limit transakcji internetowych.
- Twoja karta nie może być używana do płatności online – skontaktuj się ze swoim bankiem, aby zezwolić na ten rodzaj transakcji.