Płatności online przez PayU

Bramka płatności PayU to system opracowany dla sklepów internetowych. Umożliwia proste, szybkie i bezpieczne płatności online. PayU łączy w sobie metody płatności większości banków.

  • Alior Bank
  • Bank BPH
  • Bank zachodni WBK
  • BGŻ BNP Paribas
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • PKO Bank Polski
  • Pekao

Pieniądze trafiają na konto sprzedawcy w ciągu kilku minut. Dzięki temu sprzedawca może szybciej wysłać towar. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje Twój bank, ponieważ płatność odbywa się bezpośrednio w Twojej bankowości internetowej.

Po zalogowaniu się do swojej bankowości internetowej otrzymasz wstępnie wypełnione zlecenie płatnicze zawierające wszystkie niezbędne informacje o płatności, które wystarczy tylko potwierdzić.

 

Płatność kartą online przez PayU

Korzystanie z kart płatniczych VISA, MasterCard i Maestro to wygodna i bezpieczna forma płatności bezgotówkowych. Aby zapłacić kartą w Internecie, musisz mieć w tym celu aktywowaną kartę - sprawdź w swoim banku.

Dane ze swojej karty płatniczej przekazujesz bezpośrednio do banku, a nie do sprzedawcy. Żaden z pracowników nie ma dostępu do informacji o Twojej karcie płatniczej.

Akceptujemy karty płatnicze VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro.

Jak postępować przy płatności kartą?

W formularzu zamówienia wybierz metodę płatności - kartą kredytową. Po wysłaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych swojej karty:

  • numer karty płatniczej
  • data ważności karty
  • CVV2/CVC2 – ostatnie trzy cyfry nadrukowane na pasku podpisu Twojej karty

Dane wprowadzasz bezpośrednio do banku, który zapewnia nieczytelną, zaszyfrowaną transmisję danych i informuje nas tylko o wyniku autoryzacji, czyli tym samym zleca nam realizację zamówienia. Eliminuje to możliwość nadużycia Twojej karty płatniczej przez podmiot, od którego kupujesz towar, a także możliwość transferu niezabezpieczonych danych w publicznej sieci komputerowej.

 

Jak postępować w przypadku wystąpienia problemów?

Jeśli bank nie potwierdzi nam Twojej płatności kartą, powody mogą być następujące:

  • Dane karty płatniczej nie zostały poprawnie wypełnione.
  • Nie masz wystarczających środków na swojej karcie.
  • Przekroczyłeś limit transakcji internetowych.
  • Twoja karta nie może być używana do płatności online – skontaktuj się ze swoim bankiem, aby zezwolić na ten rodzaj transakcji.